نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پایان یک رویای نافرجام

پایان یک رویای نافرجام

 

برای سبک کردن ترافیک خط دفاعی یوونتوس چاره‌ای جز واگذاری یک یا چند نفر از لیست مدافعان نیست و در این بین به نظر می‌رسد قرعه به‌نام دنیه‌له روگانی افتاده است. قرعه‌ای که چندان هم اتفاقی نیست و نتیجه عملکرد حضور نه‌چندان موفق او در ماه‌های گذشته است. روگانی که نتوانسته بیش از 2 هزار دقیقه با لباس یوونتوس در زمین حاضر باشد با عملکردی نه‌چندان قابل دفاع و حضور بازیکنان باتجربه‌ای نظیر کیه‌لینی و بونوچی و بازیکنان تازه از راه‌رسیده‌ای نظیر دلیخت و دمیرال مدیران یووه را مجاب کرده تا او را به تیم دیگری واگذار کنند.

 

داستان جدایی این مدافع 25 ساله و بانوی پیر از هفته‌ها قبل و با اعلام تمایل آرسنال برای به‌خدمت‌گیری او شروع شد. داستانی که البته به انتها نرسید و دو طرف نتوانستند برای این انتقال به توافق برسند. آرسنال مایل بود روگانی را برای دو سال و به‌طور قرضی به‌کار گیرد ولی یووه مایل به فروش قطعی او بود. سرانجام نیز با بسته شدن پنجره نقل ‌و انتقالات در انگلستان، پرونده این انتقال بسته شد.

 

حالا اما گزارش‌ها حاکی از آن است که یووه و رم بر سرانتقال روگانی به توافق رسیده‌اند. رم که با واگذاری کوستاس مانولاس به ناپولی نیازمند یک بازیکن در پست دفاع مرکزی است، خواهان به‌کارگیری مدافع ایتالیایی یووه و حاضر به پرداخت 25 میلیون یورو برای این انتقال است. آنطور که Corriere dello Sport گفته این انتقال برای یک سال به طور قرضی با بند خرید اجباری مورد توافق قرار گرفته و روگانی سالانه سه میلیون یورو نیز دستمزد دریافت خواهد کرد.
مطابق گزارش Gazzetta dello Sport مراحل نهایی این انتقال تا اوایل هفته آینده به انجام خواهد رسید و پس از واگذاری اپسپیناتزولا از یووه به رم و واگذاری پلگرینی از رم به یوونتوس، این سومین معامله تورینی‌ها با پایتخت‌نشینان رمی در این تابستان خواهد بود.

 

دنیه‌له روگانی که به تازگی وارد 25 سالگی شده هنوز برای نشان دادن توانمندی‌های خود فرصت زیادی دارد. او که در سال 2013 پس از حضور یک ساله و به‌طور قرضی در تیم جوانان یوونتوس از تیم امپولی به جمع بیانکونری‌ها پیوست، در سال‌های حضور خود در این تیم توانست در کنار بازیکنان سرشناس خط دفاعی یووه به کسب تجربه بپردازد و اینک در صورت قطعی شدن انتقالش به رم، این تجربیات را در برای موفقیت تیم جدیدش به‌کار خواهد گرفت.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: